سوپر کاپ اروپا؛ چک: با مورینیو شانسمان برای قهرمانی بیشتر است؛ شورله: مشتاق قهرمانی هستیم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چلسی در ترکیب خود یک بازیکن از جمهوری چک و یک بازیکن از آلمان دارد.

آندره شورله گفت: "من واقعا مشتاقانه منتظر این بازی هستم و قطعا با اکثر بازیکنان بایرن مونیخ آشنایی دارم و با برخی هم دوستم. امسال سوپر کاپ اروپا خاص است و ما مشتاق به قهرمانی در این جام هستیم."

شورله ادامه داد: "من فقط می توانم چیز های مثبت را بگویم. کاملا با تیم یکپارچه شده ام و همه چیز سر جای خودش قرار دارد. در سطح خوبی بازی می کنیم و آماده ایم. مورینیو با بازیکنان بسیار نزدیک است، او خیلی اوقات به صورتی فعال به بازیکنان مفاهیم فوتبالی را گوشزد می کند و به آن ها توضیح می دهد که چه فوتبالی می خواهد. او بسیار سختگیر است، در عین حال شوخ طبع می باشد."

چک نیز سر صحبت را باز کرد: "بازی کردن در پراگ خاص است ولی بازی کردن در این ورزشگاه به عنوان یک مکان بی طرف متفاوت است."

"شما در سوپر کاپ، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بازی می کنید که قهرمان شوید و در سال 2012 ما توانستیم بایرن را در خانه اش شکست دهیم و لحظاتی خاص برای همه رقم خورد و فصل قبل هم موفق شدیم لیگ اروپا را بالای سر ببریم. خوشحالیم که پس از سوپر کاپ سال گذشته که در آن خوب بازی نکردیم و به اتلتیکو باختیم، حالا شانس دیگری نصیبمان شده است."

"ما یکی از شانس های قهرمانی در لیگ قهرمانان هستیم، با مورینیو انگیزه ای که داریم شانسمان بیشتر است. ولی اول از همه می خواهیم سوپر کاپ سال گذشته را فراموش کنیم و این بار داستان دیگری داشته باشیم."

شورله ادامه داد: "ما تیم خوبی داریم و باید تیم بزرگی با نهایت کیفیت داشته باشیم، چون بازی های زیادی داریم و در رقابت های فراوانی حضور داریم. برای هر بازیکنی این مسئله خوبیست، زیرا وقتی بازیکنان زیادی در تیم حضور داشته باشند، باید به بهترین شکل در تمرینات ظاهر شوید و در تک تک بازی ها خوب بازی کنید، این نکته مثبتی برای تیم است."

"چند بار در لورکوزن در پست مهاجم نوک بازی کرده ام. در بازی شما موقعیت خود را تغییر می دهید و این پست چیز جدید برایم نیست و کارم را بلدم، پس هیچ مشکلی وجود ندارد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 14:2 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 186
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 30549
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1